Verzorging
8 TIPS!
Tips voor mooi haar!
Hier volgen 8 tips voor mooi haar.
1. Je haar niet elke dag föhnen, stijl maken of krullen (met krultang), je haar wordt dan droog na een paar keer en het wordt sneller vettiger, je mag het 1 keer in de maand doen natuurlijk maar niet elke week.
2. Niet altijd door je haar wrijven. Daar wordt je haar vettig van.
3. Altijd een conditioner gebruiken om je haar te verzorgen, zo wordt het niet te frizzie.
4. Was je haar ook niet elke dag en niet elke week om de 2 of 3 dagen - is te zien welk soort haar je hebt - anders is het of kapot of te vettig.
5. Je haar kan je ook altijd pimpen met een haaraccessoire of een haarband.
6. Als je een bad hairday hebt kan altijd een staart of een knotje maken. (Tips voor knotjes vindt je ook op deze site.)
7. Kam je haar ook niet alsof je leven er vanaf hangt, als je niet door een knoop heen gaat laat het dan zo, je moet je haar ook niet de ganse dag kammen! Er bestaan speciale producten om door knopen heen te gaan.
8. Je kan je haar ook vlechten, zo heb je de volgende of twee dagen nadien krullen.=D
Zo dat waren mijn tips, als je nog tips wilt kan je altijd Googlen.
Goed om te weten!
Mijn haar is zelf erg plat, waardoor ik jammer genoeg alleen een lang kapsel kan.
Het is ook erg dun, dus ik moet af en toe op de kop staan ( niet letterlijk :p ) en dan door mijn haren wrijven. Dat doe ik natuurlijk wel voor een spiegel hé, want anders gaat het hélémáál mis!
Groetjes,
Flameable
Opmerking van Flameable
goeie tips maar die over dat je niet elke dag je haar moet wassen is waar
maar ik was mijn 1 tot 2 keer per week
en dat zie je niet aan mijn haar
verder goeie tips
xx torrie
Opmerking van Torrie
Mijn haar is meestal erg raar!
het ziet er vettig en dood uit terwel ik veel tips van deze site gebruik!
Een paar klasgenootjes van mij hebben super mooi en glanzend haar, ik probeer van hun tips te krijgen maar bij mij helpt het niet "zij hebben allemaal krullend haar en ik stijl".
Ik was het om de 2/3 dagen met shampoo wat goed voor mijn haar is...
Wie kan mij helpen?????
xxx
love you
xxx
kiss
Opmerking van ammz-goofy
Ik heb vaak vetig haar maar ik zit ook vaak met mijn handen in mijn haar.
BEDANKT!!!!!!
Opmerking van Love-Stuart
Goede tips,
bedankt.
Ik was mijn haar om de 2 dagen omdat het zo snel vettig is,
ik wroet er ook niet continu in maar dat is mijn haar nu eenmaal0
Ik stijl het 3 a 4 x per maand.
Voor speciale gelegenheden, dan ligt je haar altijd mooi plat.
Want als ik het niet uitrek met de haardroger of als ik het niet droog ziet mijn haar er niet uit
Opmerking van lady-xx
mijn haar is lang en het zit altijd in een doodsaaie staart.
ik ben dat kapsel zo beu!!!!!!
maar met deze tips is mijn kapsel weer stijlvol!!!!
I LOVE TOPMODEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opmerking van Ellen (xxx-ellen-xxx)
ik heb krullen en het is heel lastig om het te kammen en nog bedankt voor je tips oke groetjes samari
Opmerking van samari10
Ik heb middelmaatig lang haar, maar als ik het in een hoge staart doet is het super kort ! In een lage staart is het niet mooi, en daarom draag ik bijna nooit een staart. Kan er iemand tips geven!? Groetjes ellimie
Opmerking van ellimie